Advices

Facebook reklama

By 2020-08-1917 lapkričio, 2020No Comments


Komunikacija socialiniuose tinkluose tampa kasdiene kiekvieno prekes ar paslaugas klientams parduodančio verslo dalimi. Tai puiki erdvė formuoti stiprius ryšius su savo auditorija, ieškoti naujų klientų ir jiems efektyviai pristatyti savo produktus. Geriausia to dalis dalis – viską galime tiksliai sekti ir realiu laiku matyti, kokia naudą atneša kiekvienas atliekamas veiksmas ir taip nuolat tobulinti savo strategiją.

 

Vis tik, organiškai pasiekiama auditorijos dalis Facebook’e nuolat mažėja, todėl verslui norint įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tiesiog kurti turinį nebepakanka. Dėl šios priežasties didėja mokamos reklamos svarba ir Facebook reklama tampa labai svarbia skaitmeninės reklamos strategijos dalimi.

 

Kalbant apie Facebook reklamos galimybes, šiandien verta atsižvelgti į kur kas platesnį vaizdą – šioje platformoje sukurtos reklamos gali būti integruojamos į jai priklausantį Instagram tinklą ir Whatsapp susirašinėjimo programėlę. Taip reklamos pritaikymo galimybės tik labiau išsiplečia, verslui atverdamos naujas galimybes jas efektyviai išnaudoti. Tandemum yra performance marketing agentūra, tad jūsų reklamos atsiperkamumas yra mūsų tikslas.

Svarbiausi Facebook reklamos aspektai:

  • Kuo skiriasi Facebook reklama nuo įrašo „boost“

  • Facebook reklamos kaina

  • Facebook reklamos vizualų išmatavimai ir reikalavimai

  • Reklama Instagram

  • Reklama Whatsapp

  • Socialinių tinklų rinkodara

Kuo skiriasi Facebook reklama ir įrašo boost?

Dažnas paskyros valdytojas išgirdęs apie Facebook reklamą mano, kad jau ją vykdo. „Boost“ mygtuko paspaudimas, padidinantis konkretaus įrašo pasiekiamumą – paprasčiausia Facebook reklamos forma, kuria lengva naudotis be ypatingų žinių. Tereikia nurodyti skiriamą pinigų sumą, kampanijos trukmę, pasirinkti auditoriją ir viskas, po patvirtinimo jūsų reklama bus matoma norimos auditorijos sraute.

 

Visgi, nors šis reklamos būdas ir patogus nepatyrusiam vartotojui, rinkdamiesi jį neišnaudojate visų galimybių, kurias jums gali suteikti Facebook. Naudodami išplėstinę Facebook reklamą galėsite pasinaudoti šiais privalumais:

  • Platesnės auditorijos parinkimo galimybės – lookalike auditorijos, vartotojų segmentavimas ir reklamos pritaikymas interesams padės pasiekti tuos žmones, kuriems jūsų pasiūlymai aktualiausi;

  • Papildomos reklamos vietos – reklamas galėsite skelbti ne tik naujienų sraute, bet ir Messenger platformoje, Instagram istorijose ar Facebook partnerių tinkluose;

  • Geresnis tikslų sekimas – galėsite sekti ne tik klientų prekių įsidėjimą į krepšelį ar apmokėjimą, bet ir nestandartinius vartotojų veiksmus;

  • Pilna kontrolė jūsų rankose – sprendimus priimti ir pakeitimus daryti galėsite kiekviename žingsnyje: pradedant biudžeto valdymu, baigiant kampanijos tikslų koregavimu jau ją vykdant.

Facebook reklamos kaina

Priešingai nei daugelyje tradicinių reklamos priemonių, pradėti reklamuotis Facebook galima turint praktiškai bet kokį biudžetą. Vis tik, konkreti reklaminės kampanijos kaina priklauso nuo kelių esminių faktorių:

  • Kokią auditoriją norite pasiekti;

  • Kiek konkurentų savo srityje turite;

  • Ko siekiate savo kampanija (auditorijos įsitraukimo, konversijų, nukreipimų į kitus šaltinius ar kt.).

Facebook reklamos kaina

Kitas svarbus reklamos Facebook pranašumas yra tai, kad kampanijų išlaidas galima koreguoti pagal poreikius. Manote, kad jums reikėtų pasiekti didesnę auditoriją? Visos kampanijos metu galėsite stebėti, kiek jums kainuoja konkretūs veiksmai ir matyti, kur biudžetą verta padidinti. Analogiškai, pastabėjus, kad kampanija „suvalgo“ per didelį biudžetą, jį visuomet galima sumažinti.

 

Naudojantis Facebook reklama visuomet galima analizuoti, kiek konkrečių veiksmų atnešė viena ar kita kampanija, ir savo veiksmus atitinkamai optimizuoti.

Facebook reklamos išmatavimai ir reikalavimai

Facebook reklamų pateikimo reikalavimai dažnai kinta, todėl norint prisitaikyti prie pokyčių ir optimaliai išnaudoti šios platformos potencialą svarbu atsižvelgti į pagrindines rekomendacijas. Visą informaciją galite rasti Facebook puslapyje, o čia pateikiame populiariausių reklaminių formatų reikalavimus:

Facebook srauto reklamos:

Tai dažniausiai pastebimos standartinės reklamos, kurios patenka į vartotojų naujienų srautą.

  • Rekomenduojama naudoti kuo aukštesnės raiškos failą, bet ne mažiau kaip 1080 x 1080px

  • Failo tipas: jpg arba png

  • Kraštinių santykis: nuo 1.91:1 iki 4:5

  • Tekstas: 125 ženklai

  • Nuorodos antraštė: 25 ženklai

  • Nuorodos aprašymas: 30 ženklų

Facebook karuselės tipo reklamos

Formatas, leidžiantis vienoje reklamoje rodyti iki 10 skirtingų vizualų su skirtingomis nuorodomis.

  • Kortelių skaičius: nuo 2 iki 10

  • Failo tipas: jpg arba png

  • Kraštinių santykis: 1:1

  • Tekstas: 125 ženklai

  • Nuorodos antraštė: 25 ženklai

  • Nuorodos aprašymas: 20 ženklų

Dešinio stulpelio reklamos

Reklamos formatas, kuris atvaizduojamas kompiuterinėje Facebook versijoje, naujienų srauto dešinėje.

  • Failo tipas: jpg arba png

  • Kraštinių santykis: nuo 16:9 iki 1:1

  • Rezoliucija: ne mažiau kaip 1200 x 1200 px

  • Tekstas: 125 ženklai

  • Nuorodos antraštė: 25 ženklai

  • Nuorodos aprašymas: 30 ženklų

Facebook reklamos išmatavimai ir reikalavimai

Instagram reklamos sraute

Populiariausias reklamos Instagram tinkle formatas, leidžiantis parodyti reklamą vartotojų naujienų sraute.

  • Rodoma tik mobiliuosiuose įrenginiuose

  • Failo tipas: jpg arba png

  • Tekstas: rodomos dvi pirmos eilutės

  • Minimalus plotis: 500 px

  • Kraštinių santykis: nuo 1.91:1 iki 4:5

Instagram reklamos istorijose

Reklamos, atsirandančios tarp vartotojų sukurtų istorijų, jos matomos 5 sekundes arba kol yra išjungiamos.

  • Kraštinių santykis: 9:16

  • Minimalus plotis: 500 px

  • Rekomenduojama palikti apie 14 % neutralaus fono viršuje ir apačioje

Svarbu atkreipti dėmesį, kad reklaminių paveikslėlių, turinčių daugiau nei 20 % teksto pasiekiamumas gali būti sumažintas.

Instagram reklama

Aktyvių Instagram vartotojų skaičiui perkopus milijardo ribą, šio socialinio tinklo ignoruoti darosi tiesiog nebeįmanoma. Na, o prekiniams ženklams tai reiškia dar vieną platforma, kurią galima išnaudoti savo tikslinės auditorijos pasiekimui.

 

Nors minimalias reklamos galimybes suteikia ir pats Instagram, išplėstiniai reklamos įrankiai, leidžiantys geriau pasiekti jūsų verslo tikslus, yra valdomi per Facebook Ads.

Pagrindinės priežastys, kodėl verta naudoti Instagram reklamą:

  • 1 milijardas mėnesinių vartotojų, iš kurių 500 mln. kasdien peržiūri istorijas;

  • Instagram vartotojai yra labiau linkę reaguoti į turinį nei kitų socialinių tinklų;

  • Pilna integracija su Facebook reklamų valdymu;

  • Platforma yra ypač tinkama vizualinės medžiagos pateikimui.

Reklama Whatsapp

Facebook įsigijus Whatsapp programėlę netrukus tapo aišku, kad anksčiau ar vėliau atsiras ir galimybės reklamai šioje susirašinėjimo platformoje. 2020-ieji yra pirmieji reklamos WhatsApp vykdymo metai, todėl tikėtina, kad tie verslai, kurie į šią platformą žengs pirmieji, gaus didžiausią grąžą.

 

Pasinaudodami WhatsApp reklama prekiniai ženklai gali išnaudoti unikalią galimybę paskatinti tiesioginį bendravimą su savo auditorija susirašinėjant. Šio tipo reklama taip pat valdoma per Facebook Ads.

Socialinių tinklų rinkodara

Svarbu nepamiršti, kad socialinių tinklų rinkodara yra gerokai platesnė sritis nei tik reklama – nemažiau svarbu kurti kokybišką aktualų turinį, nuolat kurti bei palaikyti ryšį su savo auditorija ir puoselėti savo prekinio ženklo įvaizdį.

autorius

Adomas Raguckas

Sertifikuotas „Google Ads“ reklamos ir analitikos specialistas. Marketingo projektų vadovas, klientams padedantis gauti ROI iš Google reklamos.

    Susisiekite su profesionalais

    Laurynas Norbontas

    PARDAVIMŲ VADOVAS

    Perskaičiau, suprantu ir sutinku su privatumo pranešimo turiniu ir sutinku leisti tvarkyti mano duomenis kaip šios programos dalį.

      Susisiekite su profesionalais

      Laurynas Norbontas

      PARDAVIMŲ VADOVAS




      Perskaičiau, suprantu ir sutinku su privatumo pranešimo turiniu ir sutinku leisti tvarkyti mano duomenis kaip šios programos dalį.