Uncategorized @lt

Facebook reklama

By 3rd vasario 2020 vasario 14th, 2020 No Comments
facebook reklama

Komunikacija socialiniuose tinkluose tampa kasdiene kiekvieno prekes ar paslaugas klientams parduodančio verslo dalimiTai puiki erdvė formuoti stiprius ryšius su savo auditorija, ieškoti naujų klientų ir jiems efektyviai pristatyti savo produktusGeriausia to dalis dalis  viską galime tiksliai sekti ir realiu laiku matyti, kokia naudą atneša kiekvienas atliekamas veiksmas ir taip nuolat tobulinti savo strategiją. 

Vis tik, organiškai pasiekiama auditorijos daliFacebook’e nuolat mažėja, todėl verslui norint įgyvendinti užsibrėžtus tikslustiesiog kurti turinį nebepakanka. Dėl šios priežasties didėja mokamos reklamos svarba.  

Kalbant apie Facebook reklamos galimybes, šiandien verta atsižvelgti į kur kas platesnį vaizdą – šioje platformoje sukurtos reklamos gali būti integruojamos į jai priklausantį Instagram tinklą ir Whatsapp susirašinėjimo programėlę. Taip reklamos pritaikymo galimybės tik labiau išsiplečia, verslui atverdamos naujas galimybes jas efektyviai išnaudoti. 

Svarbiausi Facebook reklamos aspektai: 

  • Kuo skiriasi Facebook reklama nuo įrašo „boost“ 
  • Facebook reklamos kaina 
  • Facebook reklamos vizualų išmatavimai ir reikalavimai 
  • Reklama Instagram 
  • Reklama Whatsapp 
  • Socialinių tinklų rinkodara 

Kuo skiriasi Facebook reklama ir įrašo boost? 

Dažnas paskyros valdytojas išgirdęs apie Facebook reklamą mano, kad jau ją vykdo. Boost mygtuko paspaudimas, padidinantis konkretaus įrašo pasiekiamumą – paprasčiausia Facebook reklamos forma, kuria lengva naudotis be ypatingų žinių. Tereikia nurodyti skiriamą pinigų sumą, kampanijos trukmę, pasirinkti auditoriją ir viskas, po patvirtinimo jūsų reklama bus matoma norimos auditorijos sraute. 

Visginors šis reklamos būdas ir patogus nepatyrusiam vartotojui, rinkdamiesi jį neišnaudojate visų galimybių, kurias jums gali suteikti Facebook. Naudodami išplėstinę Facebook reklamą galėsite pasinaudoti šiais privalumais: 

  • Platesnės auditorijos parinkimo galimybės  lookalike auditorijosvartotojų segmentavimas ir reklamos pritaikymas interesams padės pasiekti tuos žmones, kuriems jūsų pasiūlymai aktualiausi. 
  • Papildomos reklamos vietos – reklamas galėsite skelbti ne tik naujienų sraute, bet ir Messenger platformoje, Instagram istorijose aFacebook partnerių tinkluose; 
  • Geresnis tikslų sekimas  galėsite sekti ne tik klientų prekių įsidėjimą į krepšelį ar apmokėjimą, bet ir nestandartinius vartotojų veiksmus; 
  • Pilna kontrolė jūsų rankose – sprendimus priimti ir pakeitimus daryti galėsite kiekviename žingsnyje: pradedant biudžeto valdymu, baigiant kampanijos tikslų koregavimu jau ją vykdant. 

Facebook reklamos kaina 

Priešingai nei daugelyje tradicinių reklamos priemonių, pradėti reklamuotis Facebook galima turint praktiškai bet kokį biudžetąVis tik, konkreti reklaminės kampanijos kaina priklauso nuo kelių esminių faktorių:  

  • Kokią auditoriją norite pasiekti; 
  • Kiek konkurentų savo srityje turite; 
  • Ko siekiate savo kampanija (auditorijos įsitraukimo, konversijų, nukreipimų į kitus šaltinius ar kt.). 
facebook reklama

Kitas svarbus reklamos Facebook pranašumas yra tai, kad kampanijų išlaidas galima koreguoti pagal poreikiusManote, kad jums reikėtų pasiekti didesnę auditorijąVisos kampanijos metu galėsite stebėti, kiek jums kainuoja konkretūs veiksmai ir matyti, kur biudžetą verta padidinti. Analogiškai, pastabėjus, kad kampanija suvalgo per didelį biudžetą, jį visuomet galima sumažinti.  

Naudojantis Facebook reklama visuomet galima analizuoti, kiek konkrečių veiksmų atnešė viena ar kita kampanija, ir savo veiksmus atitinkamai optimizuoti. 

Facebook reklamos išmatavimai ir reikalavimai

facebook reklama

Facebook reklamų pateikimo reikalavimai dažnai kinta, todėl norint prisitaikyti prie pokyčių ir optimaliai išnaudoti šios platformos potencialą svarbu atsižvelgti į pagrindines rekomendacijasPopuliariausių reklaminių formatų reikalavimai: 

Facebook srauto reklamos 

Tai dažniausiai pastebimos standartinės reklamos, kurios patenka į vartotojų naujienų srautą. 

  • Rekomenduojama naudoti kuo aukštesnės raiškos failą, bet ne mažiau kaip 1080 x 1080px 
  • Failo tipas: jpg arba png 
  • Kraštinių santykis: nuo 1.91:1 iki 4:5 
  • Tekstas: 125 ženklai 
  • Nuorodos antraštė: 25 ženklai 
  • Nuorodos aprašymas: 30 ženklų 

Facebook karuselės tipo reklamos 

Formatas, leidžiantis vienoje reklamoje rodyti iki 10 skirtingų vizualų su skirtingomis nuorodomis. 

  • Kortelių skaičius: nuo 2 iki 10 
  • Failo tipas: jpg arba png 
  • Kraštinių santykis: 1:1 
  • Tekstas: 125 ženklai 
  • Nuorodos antraštė: 25 ženklai 
  • Nuorodos aprašymas: 20 ženklų 

Dešinio stulpelio reklamos 

Reklamos formatas, kuris atvaizduojamas kompiuterinėje Facebook versijoje, naujienų srauto dešinėje. 

  • Failo tipas: jpg arba png 
  • Kraštinių santykis: nuo 16:9 iki 1:1 
  • Rezoliucija: ne mažiau kaip 1200 x 1200 px 
  • Tekstas: 125 ženklai 
  • Nuorodos antraštė: 25 ženklai 
  • Nuorodos aprašymas: 30 ženklų 

Instagram reklamos sraute 

Populiariausias reklamos Instagram tinkle formatas, leidžiantis parodyti reklamą vartotojų naujienų sraute. 

  • Rodoma tik mobiliuosiuose įrenginiuose 
  • Failo tipas: jpg arba png 
  • Tekstas: rodomos dvi pirmos eilutės 
  • Minimalus plotis: 500 px 
  • Kraštinių santykis: nuo 1.91:1 iki 4:5 

Instagram reklamos istorijose 

Reklamos, atsirandančios tarp vartotojų sukurtų istorijų, jos matomos 5 sekundes arba kol yra išjungiamos. 

  • Kraštinių santykis: 9:16 
  • Minimalus plotis: 500 px 
  • Rekomenduojama palikti apie 14 % neutralaus fono viršuje ir apačioje 

Svarbu atkreipti dėmesį, kad reklaminių paveikslėlių, turinčių daugiau nei 20 % teksto pasiekiamumas gali būti sumažintas. 

Instagram reklama 

Aktyvių Instagram vartotojų skaičiui perkopus milijardo ribą, šio socialinio tinklo ignoruoti darosi tiesiog nebeįmanoma. Na, o prekiniams ženklams tai reiškia dar vieną platforma, kurią galima išnaudoti savo tikslinės auditorijos pasiekimui. 

Nors minimalias reklamos galimybes suteikia ir pats Instagram, išplėstiniai reklamos įrankiai, leidžiantys geriau pasiekti jūsų verslo tikslus, yra valdomi per Facebook Ads.  

 Pagrindinės priežastys, kodėl verta naudoti Instagram reklamą: 

  • 1 milijardas mėnesinių vartotojų, iš kurių 500 mln. kasdien peržiūri istorijas; 
  • Instagram vartotojai yra labiau linkę reaguoti į turinį nei kitų socialinių tinklų; 
  • Pilna integracija su Facebook reklamų valdymu; 
  • Platforma yra ypač tinkama vizualinės medžiagos pateikimui. 

Reklama Whatsapp 

Facebook įsigijus Whatsapp programėlę netrukus tapo aišku, kad anksčiau ar vėliau atsiras ir galimybės reklamai šioje susirašinėjimo platformoje. 2020-ieji yra pirmieji reklamos WhatsApp vykdymo metai, todėl tikėtina, kad tie verslai, kurie į šią platformą žengs pirmieji, gaus didžiausią grąžą. 

Pasinaudodami WhatsApp reklama prekiniai ženklai gali išnaudoti unikalią galimybę paskatinti tiesioginį bendravimą su savo auditorija susirašinėjant. Šio tipo reklama taip pat valdoma per Facebook Ads. 

facebook reklama

Socialinių tinklų rinkodara 

Svarbu nepamiršti, kad socialinių tinklų rinkodara yra gerokai platesnė sritis nei tik reklama  nemažiau svarbu kurti kokybišką aktualų turinį, nuolat kurti bei palaikyti ryšį su savo auditorija ir puoselėti savo prekinio ženklo įvaizdį.