Galvoji apie karjeros pokyčius? Patikrink atviras pozicijas 🙌

Skaitmeninis marketingas

Pasiekite savo tikslinius klientus greitai ir lengvai

Mums pažįstami visi socialinės žiniasklaidos kanalai, reklamos veikimo principai ir efektyvumo receptai. Tiksliai išmatuojami ir segmentuojami veiksmai leidžia pasiekti reikiamą auditoriją, plėsti pardavimų apimtis, formuoti įvaizdį ir didinti žinomumą.

Susisiekime
Google on a phone screen

Pasinaudojant įvairiais analitikos įrankiais, lengva nustatyti, koks elementas sukūrė daugiausiai konversijų ir kaip reagavo specifinė auditorija. Jei vienintelis reklamos tikslas yra tiesioginiai pardavimai, tuomet priskyrus piniginę išraišką, konversijų skaičius tiksliai parodys, kas skaitmeninės reklamos krepšelyje generuoja daugiausiai vertės, o kas – neefektyviai valgo biudžetą. Pokyčiai atliekami nedelsiant, todėl su ekspertų priežiūra – praradimai bus minimalūs.

Kiekvienas kanalas turi savo specifiką, įrankius ir taisykles – apie juos šiek tiek plačiau: 

Google Ads reklama

Google Ads reklama talpina skelbimus Google paieškos rezultatuose. Ši mokama paslauga leidžia labai tiksliai numatyti, kokį vartotoją norite pasiekti –  pagal jo amžių, lytį, paros laiką, dieną, vietovę, naudojamus įrenginius ar netgi pomėgius. Reklama bus rodoma tik pagal aktualius raktažodžius, o skelbimų pozicijas galima kontroliuoti. Google Ads rezultatas – tai tikslinio potencialaus kliento apsilankymas tinklapyje. Jis paspaudė – susipažino, už tai ir sumokate. Jokių paslėptų gudrybių.

Facebook Ads reklama

Facebook Ads reklama yra labai lanksti – jūs tiesiog pasirenkate biudžetą, kurį norite investuoti į reklamą. Biudžeto ribos neleis išleisti daugiau, nei ketinote. Facebook Ads reklamos pranašumas – auditorijos pasirinkimo parametrų gausa. Facebook Ads Manager įrankis leidžia modeliuoti reklamos turinį skirtingoms auditorijoms. Auditorijos pasirinkimas yra grindžiamas kompleksine socialinio tinklo vartotojo informacija. Siekiant įgyvendinti efektyvias reklamos kampanijas, tikslinės auditorijos parametrai yra kritiškai svarbūs, todėl tam skiriame daug dėmesio ir laiko, kurį vadiname sėkmės investicijomis.

Linkedin Ads reklama

Linkedin Ads reklama – geras marketingo kanalas, norint pasiekti potencialius B2B segmento atstovus. Atlikus tinkamus ėjimus, galima reikšmingai padidinti prekės ženklo žinomumą, išplėsti verslo klientų kontaktų sąrašą ir papildyti HR duomenų bazę. Lyginant su Google ir Facebook reklamos platformomis – ji yra brangesnė. Preciziškai tikslus auditorijos parinkimas didina šansus pataikyti tiesiai į dešimtuką – parduoti paslaugą, produktą, o gal ir susitikimą? Ši platforma taip pat veikia aukciono principu, tačiau, lyginant su Facebook ir Google reklamos platformomis, dėl tikslinės auditorijos parinkties galimybių, jos rezultatai gali nustebinti gerokai labiau.

Microsoft Ads (Bing) reklama

Microsoft Ads (Bing) reklamos platforma leidžia įmonėms reklamuoti savo produktus ir paslaugas per Bing paieškos sistemą. Reklamos skelbimai rodomi vartotojams, remiantis jų Bing paieškoje naudojamais terminais. Microsoft Ads suteikia galimybes nukreipti reklamines kampanijas į konkrečias vietoves, taikyti demografinių duomenų ir interesų atrankos kriterijus. Kaip ir kitose skaitmeninės reklamos platformose, daugiausia dėmesio reikalauja tikslių raktinių žodžių atranka, tačiau jeigu jūsų vartotojų charakteristikos veda į šią paieškos sistemą, pabandyti tikrai verta.

Technologijos:

Google
Meta
Linkedin
Microsoft

Susisiekite su mumis

1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder