Skaitmeninė rinkodara krizės metu

Krizės akivaizdoje ieškome sprendimų, kurie atsiperka. Rinkodaroje tam geriausiai tinka Performance Marketing – veiksmai, kurie atneša konkretų rezultatą. Tokiu rezultatu gali būti potencialaus pirkėjo duomenys (angl. lead), tiesioginis pirkimas ar kitas konkretus veiksmas.

MOKYMŲ METU

Apžvelgsime Lietuviškų verslų pavyzdžius, kurie sėkmingai prisitaikė prie situacijos.

Sužinosite 3 internetinės rinkodaros taktikas, už kurias reikia mokėti tik po pardavimo.

Išgirsite didžiausias internetinės reklamos klaidas, dėl kurių švaistomas jūsų biudžetas.

Sužinosite įrankius, kurie padidina internetinės rinkodaros efektyvumą.

MOKYMAI SKIRTI

Marketingo vadovams

Mažų įmonių savininkams

    Susisiekite su profesionalais

    Laurynas Norbontas

    PARDAVIMŲ VADOVAS

    Perskaičiau, suprantu ir sutinku su privatumo pranešimo turiniu ir sutinku leisti tvarkyti mano duomenis kaip šios programos dalį.

      Susisiekite su profesionalais

      Laurynas Norbontas

      PARDAVIMŲ VADOVAS





      Perskaičiau, suprantu ir sutinku su privatumo pranešimo turiniu ir sutinku leisti tvarkyti mano duomenis kaip šios programos dalį.