Užkerėti nemokame, bet tikrai žinome, kaip teisingai sujungti skaitmeninio dizaino elementus. Būkite įsimintini ir neverskite klientų klaidžioti. Juk pirmam įspūdžiui turite tik vieną bandymą – pasistenkime, kad jis būtų sėkmingas!
Internetinė svetainė ar mobilioji aplikacija pirmiausia yra funkcinis vienetas, padedantis verslui išspręsti vartotojo problemą. Vizualiai patrauklus ir paprastas naudoti – tai yra efektyvaus web sprendimo musthave. Techniškai teisingas ir įtraukiantis sprendimo dizainas taupo paslaugų ir produktų vystymo resursus, mažina klientų aptarnavimo kaštus, skatina lojalumą ir yra jūsų balsas internete. Bonusas, kurį suteikia high-end UX/UI sprendimai – tai papildomi turinio ir naršymo kokybės balai, auginantys taip trokštamų konversijų rodiklius.
Kūrybinis procesas grįstas aiškiomis taisyklėmis ir duomenimis
Analizės etapas
Viskas prasideda nuo atsakymų į klausimus, kokią vartotojo problemą sprendžia verslas ir kaip šis funkcionalumas bus įgyvendintas skaitmeninio sprendimo pavidale. Atsakymai grindžiami ne prielaidomis, o duomenimis ir tyrimais, kurių epicentre – vartotojas.
Analizuojant elgsenos ypatumus, svarbiausia – išsiaiškinti, koks yra vartotojo tikslas, kokio sprendimo jis ieško ir kas jį motyvuoja. Čia veikia empatija ir gebėjimas susitapatinti, nes bet kokie bandymai primesti vartotojui jam nebūdingas elgesio normas – tiesus kelias į nesėkmę. Šį etapą finalizuojame, turėdami konkrečius navigacijos ir funkcionalumų sprendinius, kurių tikslas – paprasta, bet prasminga vartotojo patirtis.
Dizaino etapas
Laikas sudėlioti interaktyvios vartotojo kelionės žingsnius. Pasitelkdami geriausius rinkoje įrankius, tokius kaip Figma ir visą Adobe Creative Cloud arsenalą, dizainerių komanda pirmiausia sukuria skaitmeninių produktų „brėžinius“ (angl. wireframes), kurie suteikia galimybę realiai išbandyti dizaino poveikį ir laiku pastebėti jo trūkumus. Toliau pradedamos vizualių dizaino perlų paieškos. Techninės dizaino galimybės yra itin plačios, o dizaino trendai verti atskiro podiumo. Šioje gausoje svarbu gebėti atsirinkti tai, kas tinka ir nepamesti fokuso. Turėdami schemas ir parengtus dizaino komponentus, jungiame juos į vientisą paveikslą – prasideda dizaino sprendimo prototipavimas. Dizainui virtus kodu, pakeitimai tampa gerokai brangesni, todėl šis etapas vertas jūsų laiko ir atidaus žvilgsnio.
Wireframes
Šių schemų tikslas – parodyti informacijos pateikimo būdus ir suskirstyti sprendimo turinį pagal svarbą vartotojui. Čia nėra spalvų ir turtingų iliustracijų, nes pagrindinis wireframe kūrimo tikslas – visą dėmesį nukreipti į funkcijas ir interaktyvių elementų išdėstymą.
Dizaino kūrimas
Sprendimo dizainas turi būti nuoseklus. Kurdami web dizaino komponentų rinkinius (bibliotekas), atsižvelgiame į bendrą prekės ženklo stilistiką, komunikacijos toną ir transliuojamą turinį.
Prototipavimas
Skaitmeninio dizaino prototipai vizualiai atvaizduoja pilną vartotojo sąsają. Žingsnis, kuriame vis dar galima eksperimentuoti su idėjomis ir pa(si)tikrinti, kaip pavyko įgyvendinti pradinius sumanymus. Prototipavimas taupo resursus – leidžia pamatyti bendrą vaizdą ir išgaudyti neatitikimus prieš programavimą.
Įkvėpti žiūrovus patirti muzikinį scenos meną įtraukiančiai, platesniame kontekste – toks buvo pagrindinis projekto kūrybinės komandos užmojis. Sujungus aktualius PWA techninius pranašumus su WordPress turinio valdymo sistema, gautas našus technologinis sprendimas, pilnai įgyvendinant technines projekto užduotis ir kliento poreikius.