Lietuvoje paieškos lyderio pozicija priklauso Google – daugiau nei 98% vartotojų savo užklausas nukreipia būtent čia. Google yra pagrindiniai vartotojų vartai į bet kurį skaitmeninėje erdvėje esantį verslą. Sistema, kuri formuoja kokybės standartus ir jais remiantis sprendžia, kas nusipelnė būti pirmose eilėse, pasitinkant konkrečią vartotojo užklausą. SEO – tai angliško termino Search Engine Optimization trumpinys, reiškiantis svetainės optimizavimą paieškos sistemai.
Konkurencija SEO srityje kartais gali tapti gan intensyvia, todėl tikslas užimti pirmąsias pozicijas reikalauja daug laiko, pastangų ir kūrybiškumo. SEO pažanga matuojama rezultatų pokyčiais. Nuolatinė optimizacijos našumo rodiklių analizė leidžia atsisakyti sprendimų, kurie neduoda laukiamo rezultato ir laiku pakoreguoti prioritetus, išvengiant nepasiteisinusių investicijų ir laiko nuostolių. SEO leidžia išgryninti turinį ir nukreipia jį į vartotoją. Svarbu tinkamai startuoti – detaliai išanalizuoti konkretaus e-verslo tikslinę auditoriją ir rasti esminius vartotojų motyvus, kurie padiktuos SEO proceso prioritetus.