Galvoji apie karjeros pokyčius? Patikrink atviras pozicijas 🙌

SEO paslaugos

Nukreipti turinį į vartotoją ir užtikrinti verslo dominavimą paieškoje

Google yra pagrindiniai vartai į skaitmeninėje ar realioje erdvėje erdvėje plėtojamą verslą. Sistema, kuri formuoja standartus ir sprendžia, kas nusipelnė būti pirmose eilėse. Mes mąstome strategiškai ir visada siekiame ilgalaikio klientų verslo augimo internete.

Susisiekime

Lietuvoje paieškos lyderio pozicija priklauso Google – daugiau nei 98% vartotojų savo užklausas nukreipia būtent čia. Google yra pagrindiniai vartotojų vartai į bet kurį skaitmeninėje erdvėje esantį verslą. Sistema, kuri formuoja kokybės standartus ir jais remiantis sprendžia, kas nusipelnė būti pirmose eilėse, pasitinkant konkrečią vartotojo užklausą. SEO – tai angliško termino Search Engine Optimization trumpinys, reiškiantis svetainės optimizavimą paieškos sistemai.

Konkurencija SEO srityje kartais gali tapti gan intensyvia, todėl tikslas užimti pirmąsias pozicijas reikalauja daug laiko, pastangų ir kūrybiškumo. SEO pažanga matuojama rezultatų pokyčiais. Nuolatinė optimizacijos našumo rodiklių analizė leidžia atsisakyti sprendimų, kurie neduoda laukiamo rezultato ir laiku pakoreguoti prioritetus, išvengiant nepasiteisinusių investicijų ir laiko nuostolių. SEO leidžia išgryninti turinį ir nukreipia jį į vartotoją. Svarbu tinkamai startuoti – detaliai išanalizuoti konkretaus e-verslo tikslinę auditoriją ir rasti esminius vartotojų motyvus, kurie padiktuos SEO proceso prioritetus.

Norint sėkmingai auginti verslą internete reikalingas aiškus veiksmų planas

Vidinis SEO optimizavimas

Vidinis SEO optimizavimas – tai veiksmai, kuriuos dėl geresnės pozicijos bei kokybiško lankytojų srauto, būtina atlikti platformos viduje. Tiksli sistemos struktūra yra svarbu, nes vartotojai mėgsta surasti dalykus ten, kur tikisi. Vidinis SEO optimizavimas apima kokybišką tekstinį turinį, aktualius metaduomenis ir aprašymus, išgrynintus raktažodžius, nuoseklų vidinių nuorodų tinklą, turinį lydinčius vizualus ir visas reikalingas programinio kodo korekcijas. Šiame etape svarbu nepamiršti kokybiškų vartotojo patirties (UX/UI) sprendimų. Paieškos sistemos algoritmams vartotojo elgsena yra kokybės indikatorius. Neigiamos patirties statistika lemia, jog paieškos sistema tinklalapį vertina kaip nepakankamai naudingą, todėl pakoreguoja paieškos rezultatus nepalankia linkme. Sugeneravus tvirtą vidinę SEO struktūrą, laikas imtis veiksmų išorėje.

Išorinis SEO optimizavimas

Išorinio SEO optimizavimo metu yra kuriamas atgalinių nuorodų tinklas, kurio tikslas – padėti paieškos sistemos algoritmams suprasti, jog tinklalapis gali būti vertinamas kaip domeno autoritetas ir vertas būti paieškos sistemos rezultatų puslapio (angl. SERP) pradžioje. Siekdami pagerinti jūsų poziciją SERP’e, pirmiausia atliekame išorinių nuorodų analizę. Tai padeda pašalinti toksiškas ir identifikuoti aukštą autoritetą turinčias atgalines nuorodas. Atlikus korekcijas, veiksmai perkeliami į tikslines informacijos platformas ir sklaidos kanalus. SEO straipsniai, socialiniai tinklai, forumai, tinklaraščiai, nuomonės formuotojų kuriamas turinys, tinklalaidės, naujienlaiškiai, pranešimai spaudai – visi šie formatai gali sukurti stulbinantį efektą, jei bus sistemingai sujungti į vieną kokybišką išorinių nuorodų tinklą.

Technologijos:

Google
Semrush
Screaming frog

Susisiekite su mumis

1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder