Galvoji apie karjeros pokyčius? Patikrink atviras pozicijas 🙌

SEO paslaugos

Nukreipti turinį į vartotoją ir užtikrinti verslo dominavimą paieškoje

Google yra pagrindiniai vartai į skaitmeninėje ar realioje erdvėje erdvėje plėtojamą verslą. Sistema, kuri formuoja standartus ir sprendžia, kas nusipelnė būti pirmose eilėse. Mes mąstome strategiškai ir visada siekiame ilgalaikio klientų verslo augimo internete.

Susisiekime

SEO paslaugos

SEO – kas tai?

Terminas „SEO“ vis dar neretai palydimas klausiamo žvilgsnio ar neiškalbingos tylos, tačiau šiandieniniame pasaulyje SEO tampa tam tikra gairių sistema, kuria seka visi sėkmės siekiantys e. verslai. Trumpai tariant, SEO paslaugos yra internetinės svetainės optimizavimo procesas, kurio tikslas – pritaikyti internetinę svetainę vartotojui ir tuo pačiu paversti ją kuo labiau matoma įvairių paieškos sistemų, tokių kaip Google, Microsoft Bing ar Yahoo!, rezultatų puslapyje. Kiekvienas e. verslas, suvokiantis SEO svarbą, siekia atsidurti 1-ajame paieškos sistemų puslapyje. Ir ne be reikalo – tik 0,63 % Google vartotojų paspaudžia ant rezultatų, esančių 2-ajame paieškos puslapyje (Backlinko). Internetinės svetainės optimizavimas yra esminis įrankis siekiant pritraukti daugiau klientų, viešinti savo įmonės vardą bei leisti vartotojams surasti jūsų svetainę interneto platybėse.

Nors svetainės optimizavimas yra kompleksinis procesas, neturintis konkrečių rėmų ir priklausantis nuo išorinių veiksnių, viena iš jo sudėtinių dalių yra jūsų klientas – jis svetainėje turi keliauti sklandžiu maršrutu bei rasti atsakymus į savo klausimus. Patenkinę vartotojo lūkesčius, patiksite ir Google, kuri, algoritmų dėka, labiau už viską vertina į žmogų orientuotas svetaines. Taigi, optimizuojant svetainę ypač svarbu nustatyti bei apsibrėžti tikslinę auditoriją jūsų teikiamai paslaugai ar prekei – būtent ji taps jūsų kelrodžiu, padėsiančiu iššifruoti jūsų internetinei svetainei keliamus lūkesčius, klientų poreikius ir kurti SEO strategijas. O tuomet SEO optimizacija sukels „sniego gniūžtės efektą“ – tvarkinga internetinė svetainė su naudingu bei unikaliu turiniu skatins lankytojų susidomėjimą ir rekomendacijas, o tai – aukštesnę vietą Google reitinge.

SEO paslaugų nauda

search-tandemum

Pradėjus SEO optimizavimą, o tai reiškia pildant svetainę aktualiu ir naudingu turiniu, gerinant jos veikimą, greitį bei lankytojų patirtį,  jūsų internetinė svetainė įgauna tam tikrą pripažinimą paieškos sistemose, tad jos iškelia jus į aukštesnę paieškos rezultatų vietą kaip patikimą ir kokybišką svetainę.

puzzle-tandemum

Internetinės svetainės optimizavimas veika keliomis kryptimis – jam pagrindą statantis kokybiškas turinys bei teisingas raktažodžių pasirinkimas ne tik pritraukia tikslinę auditoriją, bet tuo pačiu prisideda prie svetainės marketingo strategijos, nes viešina svetainę tiek interneto paieškos sistemoms, tiek realiems vartotojams.

statistics-tandemum

SEO paslaugos suteikia jūsų internetinei svetainei pranašumą prieš jūsų konkurentus. Čia tinka klasikinė frazė apie tai, jog priešus pravartu laikyti arčiau nei draugus – skirdami laiko pažinti ir išanalizuoti savo didžiausius konkurentus, galite išsikelti sau konkrečius tikslus, padėsiančius tapti geresniais nei geriausi.

like-tandemum

Optimizuota svetainė didina vartotojų patirtį, kadangi atsižvelgia į klientui naudingą ir unikalų turinį. Patraukli akiai ir patogi naudojimui svetainė yra jūsų vizitinė kortelė, kuri leidžia žmonėms jus geriau įsiminti.

SEOanalysis-tandemum

SEO įrankiai (pavyzdžiui, nemokama e. svetainės duomenų analizės platforma Google Analytics 4 ar Google Search Console) leidžia analizuoti svetainės lankytojų veiksmus ir poreikius, kurių pagalba galite atitinkamai pritaikyti savo SEO strategiją.

goal-tandemum

Patenkinti lankytojai ir sklandžiai veikianti svetainė skatina geresnius pardavimus, o jie – didesnes pajamas.

SEO auditas

Tikslingas SEO optimizavimas – tai ilgalaikis projektas, prie kurio svarbu dirbti reguliariai ir nuolatos. Google nustatomi algoritmai kelia reikalavimus, į kuriuos turi atsižvelgti rinkodaros specialistai, tekstų rašytojai ir verslo vadovai. Ekspertų skaičiavimais, Google keičia paieškos algoritmus apytikriai 500-600 kartų kasmet, tai reiškia 1-2 kartus dienoje (Play-media). Tam, kad internetinės svetainės optimizavimas atneštų laukiamų rezultatų, svarbus ne tik išsamus tyrimas, bet ir jo pritaikymas, o po to – ir palaikymas.

SEO optimizavimo pagrindas yra SEO auditas, kuris yra būtinas žingsnis kiekvienam ambicingam ir augančiam e. verslui. SEO auditas – tai procesas, kurio metu SEO specialistai atlieka išsamią ir nuodugnią internetinės svetainės analizę, nustato esmines klaidas ir sudaro tolimesnį optimizacijos planą. Audito metu vertinami pagrindiniai sėkmingos internetinės svetainės statybiniai blokai, turintys įtaką internetinės svetainės pasiekiamumui organinėje paieškoje:

  • Internetinės svetainės našumas yra svarbus komponentas gerai vartotojo patirčiai sukurti, kurį sudaro techninių klaidų taisymas, veikimo greitis bei svetainės pritaikymas mobiliesiems įrenginiams.
  • Raktažodžiai (keywords) nulemia, kaip lengvai internetinė svetainė randama paieškos sistemų rezultatų puslapyje. Svarbiausi raktažodžiai yra atrenkami tiriant tikslinės auditorijos paieškos ypatumus bei konkurentų vietą reitingų lentelėje. Tinkamai naudojami raktažodžiai kelia internetinę svetainę į Google paieškos rezultatų aukštumas ir pripažįsta svetainę kaip naudingą ir aktualią.
  • Konkurentų analizė atliekama tam, kad būtų galima įvertinti jūsų internetinės svetainės vietą organinės Google paieškos reitinguose, lyginant su jūsų artimiausiais konkurentais ir padidinti jūsų e. verslo pranašumą. Konkurentų analizė yra naudingas įrankis, padedantis surasti jūsų svetainės spragas, įvertinti neišnaudotas galimybes ir sudaryti konkretų veiksmų planą.
  • Internetinės svetainės turinio vertinimas padeda kelti tinklalapio reputaciją, prieinamumą bei naudą klientui. Įtraukiantys ir kokybiški tekstai, nuotraukos, vaizdo įrašai pritrauks daugiau skaitytojų, augins jų pasitikėjimą prekiniu ženklu ir didins potencialą tapti jūsų klientu. Taip pat Meta duomenys, nuorodos bei kiti vidiniai SEO elementai padės Google suprasti ir pripažinti jūsų internetinę svetainę.

Atlikus SEO auditą, turima pakankamai informacijos apie esamą internetinės svetainės našumą, organinio klientų srauto efektyvumą bei konkurentus. Tai padeda padaryti išvadas, paruošti optimizavimo planą atsižvelgiant į spragas ir pradėti tikslingai taikyti SEO strategiją. SEO strategija veikia keliomis kryptimis – techninis SEO, vidinis SEO bei išorinis SEO. Kiekviena šių dalių yra svarbi sudarant planą bendram ir visapusiškam internetinės svetainės optimizavimui.

Techninis SEO optimizavimas

Techninis SEO optimizavimas –  iš šalies nematomas procesas, kuris neakivaizdus interneto svetainės vartotojui, tačiau be abejonių juntamas bendrame svetainės veikime. Tokios SEO paslaugos reikalauja didelio programuotojų darbo, kurio metu tobulinamas svetainės veikimo greitis ir funkcionalumas, bandant pašalinti esamas kliūtis bei taisant klaidas. Nenuostabu, kad klientas, užsukęs į neoptimizuotą internetinę svetainę ar e. parduotuvę, bus suerzintas lėto puslapių veikimo, stringančios apmokėjimo sistemos bei informacijos stingančio turinio. Tokia svetainė bus nepatraukli ir paieškos sistemoms, tad automatiškai kris reitingavimo lentelėje. Techninės SEO paslaugos užtikrina sklandų svetainės veikimą, pasitarnauja didesniam srautui žmonių, o taip pat daro didelę įtaką klientų patirčiai. Šio proceso metu siekiama, kad internetinė svetainė atitiktų paieškos sistemoms skiriamus techninius reikalavimus ir bandoma patobulinti bendrą svetainės infrastruktūrą.

SEO paslaugos ir SEO auditas

Dažniausiai pasitaikančios techninės klaidos:

  • Nesaugus tinklapis – raudona vėliava lankytojui. Nenuostabu, jog klientai vengia neapsaugotų ir riziką keliančių internetinių svetainių – jų naudojimas gali ne tik pakenkti asmeninių duomenų privatumui, bet ir grėsti internetiniais virusais. Įdiegus SSL (Secure Sockets Layer) sertifikatą, tarp serverio ir tinklalapio perduodami duomenys tampa šifruojami ir saugūs.
  • Neindeksuota internetinė svetainė gali būti priežastis, kodėl jūsų svetainė yra nematoma Google paieškoje.
  • Nėra XML svetainės žemėlapio, kuriame žymimi svarbiausi tinklalapio puslapiai, suteikiantys Google informacijos apie URL struktūrą. XML žemėlapis suteikia svetainei didesnio matomumo ir spartesnio indeksavimo.
  • Neteisingas arba trūkstamas robots.txt failas, įprastai skirtas reguliuoti paieškos sistemų robotus, neigiamai veikia jūsų svetainės organinį srautą.
  • Lėtas tinklalapio veikimo greitis sukelia nepatogumų vartotojui ir svetainės efektyvumui. Nepakankamos spartos priežastys gali būti labai įvairios: neatnaujinta PHP versija, neoptimizuotas paveikslėlių dydis, per didelis įskiepių kiekis ir pan.
  • Svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems įrenginiams. Šiandieniniame pasaulyje patogi ir sklandi mobilioji svetainės versija yra ne papildymas, o būtinybė – net 58,99 % viso pasaulio internetinio srauto gaunamas per mobiliuosius įrenginius (Statista).
  • Nepatogi svetainės struktūra galimai atbaidys lankytojus nuo bet kokio veiksmo. Nuoseklumas, patrauklumas bei tvarkinga svetainės navigacija skatina geresnius rezultatus paieškos sistemų rezultatuose.
  • Pasikartojantis turinys nepatinka tiek svetainės lankytojams, tiek paieškos sistemoms, nes yra vertinamas kaip manipuliacijos veiksmas, siekiant apgauti ir suklaidinti algoritmus.
  • Neveikiantys ir „404“ puslapiai – nebeegzistuojantys puslapiai prastina puslapio įvaizdį, tad juos būtina šalinti ir nuolatos atnaujinti veikiančiais.

Vidinis SEO

Nors algoritmai nuolatos keičiasi, internetinės svetainės prieinamumas vartotojui užima vertingą vietą Google reikalavimų sąraše. Vidinio SEO metu internetinė svetainė yra optimizuojama iš vidaus, o tai reiškia, kad yra tobulinamas svetainės turinys: talpinami SEO straipsniai, peržiūrimi pavadinimai, jų žymos, raktažodžiai, vidinės nuorodos ir pan. Nors šie kriterijai tiesioginę įtaką daro būtent paieškos sistemoms, tuo pačiu jie sudaro sąlygas lankytojų lūkesčiams ir galimoms konversijoms.

Turinio optimizavimas

Turinys atskleidžia jūsų internetinės svetainės esmę ir kokybę, kurias įgalina užsukę ir pasilikę lankytojai. Pritraukti skaitytojus gali skambi antraštė, tačiau priversti pasilikti – tik kokybiškas ir unikalus turinys. Ne nuostabu, jog žmonės, jūsų svetainėje suradę išsamios ir naudingos informacijos, bus labiau linkę pasitikėti jūsų paslaugomis ar prekėmis, o tai reiškia, kad sudarysite sąlygas naujų klientų pritraukimui. SEO straipsnių talpinimas yra svarbus ne tik siekiant įtikti Google robotams, bet ir suburti bei išlaikyti tikslinę auditoriją. Kuriamas turinys turėtų būti kuo artimiau susijęs su jūsų parduodamomis prekėmis ar paslaugomis, tad rašant vidinius straipsnius rekomenduojama koncentruotis į pagrindinę temą ir ją papildančias potemes. Taip pat svarbu nepamiršti Google paieškoje esančių ir pirmajam įspūdžiui vertingų akcentų – Meta pavadinimo bei Meta aprašymo.

Raktinių žodžių analizė

Raktažodžių analizė yra reikšmingą naudą atnešantis procesas dėl kelių priežasčių. Pirma, analizuojant labiausiai ieškomas frazes ar žodžius, galima suprasti ir įvertinti vartotojų poreikius, kurie tampa esminiu rodikliu kuriant turinio strategiją. Antra, sumaniai atrinkti ir tekstuose panaudoti raktiniai žodžiai yra skanuojami Google ir vertinami pagal turinio temą, jos aktualumą ir unikalumą. Visgi galima drąsiai teigti, jog šiandien kokybė laimi – Google pripažintas turinys dažniausiai bus ir vartotojams parankus turinys.

Vidinių nuorodų tinklo formavimas

Vidinės nuorodos – tai nuorodos, vedančios į kitą tos pačios internetinės svetainės puslapį. Vidinių nuorodų kuriamas tinklas didina jūsų turinio nuoseklumą, kurį kasdien tikrina vadinami Google robotai, kurie yra programiniai algoritmai. Tiek šie robotai, tiek paieškos sistemos naudojasi vidinių nuorodų tinklu ir taip vertina svetainės struktūrą bei sąsajas tarp puslapių. Tuo pačiu, tokia funkcija padeda skaitytojams greičiau rasti norimus svetainės puslapius, o jums – kuo ilgiau išlaikyti potencialų klientą svetainės viduje. Panašiu būdu veikia ir išorinės nuorodos, vedančios iš jūsų internetinės svetainės į patikimas svetimas svetaines. Tokios nuorodos gali pagrįsti jūsų rašomą turinį kaip informacijos šaltinis arba papildoma vertinga informacija jūsų klientams.

SEO straipsniai

Kaip jau minėjome anksčiau, turinys, kuriuo užpildote savo internetinę svetainę, turi būti patrauklus tiek internetiniams lankytojams, tiek robotams. Turinio kokybę apibrėžia jos aktualumas jūsų potencialiems bei esamiems klientams, tad SEO straipsniai neturėtų būti nuobodžių tekstų „tapetai“, o sumaniai struktūrizuoti, informatyvūs bei jūsų auditorijai suprantami tekstai. Įprasti straipsniai nuo SEO straipsnių iš esmės skiriasi tik tuo, kad pastarieji yra rašomi atsižvelgiant ir į techninę teksto naudą, kurią sudaro išsamios analizės metu atrinktų raktinių žodžių panaudojimas, šaltinių, vaizdinės medžiagos ar naudingų nuorodų įterpimas.

Straipsnių tipai:

  • Informaciniai straipsniai;
  • Produktų ar paslaugų aprašymai;
  • Kategorijų aprašymai;
  • Blogo tekstai;
  • Nuolatos aktualūs straipsniai (evergreen) – rekomendacijos, pamokos, patarimai ir pan.;
  • Straipsniai su atgaline nuoroda (backlink);
  • Veiksmą skatinantys straipsniai, siūlantys paslaugą ar prekę (Call to Action).

Išorinis SEO

Jeigu vidinio SEO proceso metu svetainė yra optimizuojama iš vidaus, tai išorinio proceso metu ji yra tvarkoma jos išorinė dalis, į pagalbą pasitelkiant rinkodarą bei atgalines nuorodas. Paieškos sistemos vertina kokybišką ir patikimą svetainę, tad jos reputacijai turi įtakos jos vieta bendrame kontekste. Išorinio SEO strategija padeda pasiekti aukštesnę poziciją paieškos sistemoje, viešina jūsų svetainę bei jos vardą įvairiais kanalais, skatina tikslinės auditorijos lankomumą. Toks didėjantis žinomumas natūraliai sukuria „sniego gniūžtės“ efektą, kai klientai patys mini ar rekomenduoja jūsų prekinį ženklą, arba dalinasi jūsų svetainės turiniu socialinėse medijose ir kituose kanaluose.

SEO paslaugos teikia 5 pagrindinius išorinio SEO metodus, kurie padeda auginti jūsų svetainės patikimumą ir organinį paieškos srautą:

  • Atgalinės nuorodos – tai SEO nuorodos, vedančios iš kitų internetinių svetainių į jūsų svetainę. Google paieškos sistema ypatingai vertina atgalines nuorodas iš aukštas pozicijas užimančių internetinių svetainių.
  • Turinio rinkodara – tai dar viena išorinio SEO taktika, kuri leidžia jūsų svetainei išplaukti į platesnius interneto vandenis, pasinaudojant socialiniais tinklais, reklama, klientų rekomendacijomis bei forumais. Tai nėra tiesioginis Google reitingavimo faktorius, tačiau jis padeda pritraukti vartotojų dėmesį, o jis didiną lankytojų srautą ir galiausiai sukuria galimybes atgalinėms nuorodoms.
  • Nuomonės formuotojų rinkodara padeda viešinti internetinę svetainę ar prekinį ženklą per viešumoje žinomą žmogų, kuris, turėdamas didelę auditoriją, turi galią jums atvesti ne vieną potencialų klientą.
  • Svečio įrašas – tai vienas geriausiai Google vertinamų metodų, pripažįstančių jūsų svetainę ekspertiniu lygiu. Svečio įrašas yra kitoje svetainėje paliktas jūsų straipsnis, kurio turinys yra kokybiškas bei aktualus tai auditorijai. Tokiame straipsnyje įterpiama SEO nuoroda, vedanti skaitytoją į jūsų svetainę.
  • Tinklalaidės (podcasts) – tai Lietuvoje populiarėjantis garso ar garso ir vaizdo įrašas, talpinamas ir prieinamas interneto vartotojams, galintis pasitarnauti kaip viena iš jūsų svetainės viešinimo platformų.

D. U. K.

SEO optimizacija – tai visapusiškas e. svetainės tobulinimas, siekiant ją padaryti patrauklesnę klientams ir Google paieškų sistemai. SEO optimizacija susideda iš trijų pagrindinių dalių: techninio SEO, vidinio SEO ir išorinio SEO.

Tiksliai nustatyti SEO paslaugų kainą galima tik atlikus bendrą internetinės svetainės vertinimą, kurio metu Tandemum specialistai įvertina svetainės dydį ir jo optimizacijos galimybes, atsižvelgdami į kliento poreikius ir vizijas.

Technologijos:

Google
Semrush
Screaming frog

Susisiekite su mumis

1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder