Kodėl jums reikalingas SEO auditas?
Mažas kasmėnesinis srautas – pažįstama situacija? Nesvarbu, jūsų įmonės svetainė sukurta seniau, ar ką tik iškepta – dažnai pasitaikanti situacija yra netenkinantis lankytojų / užklausų / užsakymų srautas.
Mažas kasmėnesinis srautas – pažįstama situacija? Nesvarbu, jūsų įmonės svetainė sukurta seniau, ar ką tik iškepta – dažnai pasitaikanti situacija yra netenkinantis lankytojų / užklausų / užsakymų srautas.
Viena iš pagrindinių šios problemos priežasčių – prastos pozicijos Google paieškoje, kas neleidžia sugeneruoti pakankamo srauto į jūsų svetainę. Kodėl taip yra – skamba pavojaus varpai!?
Būtent šias priežastis ir padės išsiaiškinti SEO auditas. O turint audito rezultatus, jau galima imti dėlioti ir tolimesnės SEO strategijos pagrindą, kad neliktumėte kažkur naršyklės apačioje. Bet apie viską nuo pradžių.
Pirmiausia – kam jums reikalingos geros SEO pozicijos?
Atsakymą puikiausiai iliustruoja šio įrašo vizualas. Jame matote pirmojo Google puslapio CTR statistikos vidurkius, remiantis bendrais 2022 metų duomenimis. Gali pasirodyti kiek neįprasta, tačiau palyginus su organine pozicija, ADS CTR yra labai nedidelis, tad visų problemų sprendimo nenupirksi.
Akivaizdu, kad pirmoji SEO pozicija apdovanoja labiausiai – net 39.6% visų paspaudimų, toliau skaičiai palaipsniui mažėja. Aišku, realybėje tai nereiškia, jog visai negausite srauto jei, tarkime, esate 10 vietoje. Jeigu raktažodžis turi pakankamą mėnesinių paieškų kiekį, tai vis tiek atveda šiek tiek srauto. Bet ar tai jus tenkina?
O dabar metas antrai daliai – SEO auditas.
Jis skirstomas į keletą esminių punktų:
- Vidinis svetainės auditas, kuris apima pačios svetainės vidinį SEO – techninių klaidų identifikavimą, pasenusių praktikų naudojimą, bendrą vidinę svetainės apžvalgą, apimančią tekstus bei nemažą kiekį kitų susijusių dalykų.
- Išorinis auditas – koncentruojamasi į svetainės domeno reitingą, atgalinių nuorodų kiekį, jų trūkumą ar kokybę.
- Pagrindinių konkurentų analizė – apžvelgiami pagrindiniai rinkos konkurentai, jų raktažodžiai, reitinguojami puslapiai, backlinkai, apžvelgiamos jų naudojamos praktikos.
- Raktažodžių analizė – įvertinus esamą svetainės turinį, rinkoje vyraujančią terminologiją, konkurentų naudojamus raktažodžius išskiriamas aktualių raktažodžių sąrašas bei nusprendžiama į kur derėtų kreipti tolimesnį fokusą, rengiant išsamesnę SEO strategiją.
Kalbant trumpai, SEO auditas parodo jūsų svetainėje susikaupusias problemas bei indikuoja kokių darbų toliau reikėtų imtis, norint pagerinti svetainės kokybę, greitį, turinį bei pozicijas. Idealiu atveju toks auditas rekomenduojamas kasmet, kadangi įvairios rinkos turi savo kintančią dinamiką. Taipogi, tam tikrais intervalais keičiasi ir Google algoritmai, įtakojantys raktažodžių reitingavimą – tad norint išlaikyti konkurencinį pranašumą svarbu gilintis į situaciją bei nuolatos gerinti savo rezultatus bei autoritetą Google paieškos sistemoje.
O kodėl tai naudinga, turbūt jau pasakoti nebereikia, tiesa?