Kas yra „Google My Business” paskyra ir kam ji reikalinga?
Pakelkit rankas, jeigu nežinot, kam ir kodėl reikalinga „Google My Business” paskyra? Jeigu sąžiningai pakilo jūsų ranka – ne pasaulio pabaiga ir tikrai ne vienintelis toks atvejis šalyje. Šio „Google” produkto potencialas nėra iki galo išnaudotas, todėl jį įvaldę verslai lokalius konkurentus organiniame „Google” sraute gerokai pralenkia.
Kalbant trumpai, „Google My Business” yra verslui skirtas produktas, svarbiausią verslo informaciją sutelkiantis vienoje vietoje. Lokacija, darbo valandos, telefono numeris, svetainės adresas, nuotraukos ir kt. – šie duomenys itin pasitarnauja vystant „vietinį” SEO bei siekiant pritraukti tame pačiame mieste gyvenančius klientus.
Tvarkingos, išdirbtos „Google My Business” paskyros sulaukia itin didelio matomumo, todėl kuriant paskyrą svarbu patalpinti estetiškas ir tvarkingas nuotraukas, užpildyti visus informacijos laukelius, suvesti telefono numerį, pateikti išsamius bei išdirbtus paslaugų aprašymus. Kad būtų aiškiau suvokti vertę, reikia žinoti, kad „Google” paieškoje „My Business“ paskyros rezultatai atvaizduojami remiantis trimis faktoriais:
Aktualumas – kiek jūsų paslauga atitinka vartotojo paieškos užklausą.
Atstumas – kokiu atstumu žmogus yra nuo jūsų parduotuvės / vietos.
Iškilimas – kuo senesnis ir žinomesnis verslas esate, tuo auksčiau būsite. Didelę įtaką turi ir vartotojų įvertinimai. Taipogi, aukščiau atvaizduojami įvairūs muziejai, žinomos lankytinos vietos ir t.t.
Kaip padidinti jūsų matomumą pasinaudojant „Google My Business” paskyra?
„Google” atsižvelgdamas į ieškančiojo lokaciją, rezultatuose pateikia įmones, turinčias „Google My Business” paskyrą bei iš karto nurodo jų lokaciją. Vienas iš šios paskyros pliusų – visa, vartotojams aktualiausia informacija sukoncentruota vienoje vietoje, kas iš esmės sutrumpina vartotojo kelią iki jūsų durų. Kas kartą pasinaudoję „Google” paieška, dažnokai pastebime iššokiančius kitokio tipo rezultatus, nei tiesioginiu linku į įmonės svetainę. Pavyzdžiui, skubiai prireikė taisyti subyrėjusią automašiną? Gerai, tuomet skubiai ieškome serviso ir gauname štai tokius rezultatus. Štai jums ir sėkmės istorija.
Ir pabaigai – svarbiausios rekomendacijos, siekant maksimaliai išnaudoti „Google My Business“ paskyrą:
Jei dar neturite, susikurkite paskyrą. Patvirtinkite savo įmonės pavadinimą naudodami patvirtintą įmonės profilį „Google” sistemoje.
Naudokite tikslią paslaugų kategoriją, kad „Google“ ir potencialūs klientai galėtų lengvai suprasti kokias paslaugas jūs teikiate.
Atidžiai užpildykite visą profilį ir pateikite „Google“ kuo daugiau informacijos.
Nuolat atnaujinkite savo kontaktinę informaciją, kad klientai niekada nebūtų siunčiami senu telefono numeriu ar el. pašto adresu.
Reguliariai peržiūrėkite darbo laiką ir darbo valandas, kad įsitikintumėte, jog viskas yra atnaujinta – valstybinės šventės, ne darbo dienos, atostogos, trumpesnės darbo valandos ir t.t.
Atnaujinkite nuotraukas – aktualu patalpinti nuotraukų iš išorės, kad potencialūs klientai aiškiai matytų kaip jus rasti, pvz kaip atrodo jūsų fasadas, interjeras ar pan.
Atsakykite į klientų atsiliepimus (net jei jie neigiami).
Norite sužinoti daugiau apie gerąsias praktikas kuriant „Google My Business” paskyrą? Galbūt turite klausimų ar reikia pagalbos? Kreipkitės į mus – mielai pakonsultuosime jus plačiau!
Adomas Raguckas Marketingo projektų vadovas
Pasidalink su draugais:
Atnaujinkite savo verslą naudodami pažangiausius IT sprendimus
Su mūsų draugiška ir kompetentinga komanda jums daugiau niekada nereikės jaudintis dėl techninių problemų. Leiskite mums padėti jums išnaudoti visas jūsų verslo galimybes.
Laikas migruoti į GA4 – ar jau pasirūpinote savo duomenimis?
Bene populiariausią nemokamą skaitmeninių duomenų analizės įrankį Google Universal Analytics keičia nauja, daug pranašesnė Google Analytics 4 versija. Šis pokytis reikalauja kiekvieno verslo dėmesio ir tinkamo pasiruošimo duomenų migracijai.
Mažas kasmėnesinis srautas – pažįstama situacija? Nesvarbu, jūsų įmonės svetainė sukurta seniau, ar ką tik iškepta – dažnai pasitaikanti situacija yra netenkinantis lankytojų / užklausų / užsakymų srautas.
Figma suteikia galimybę patogiai kurti ir bendradarbiauti su kitais kūrėjais ir klientais realiu laiku – o tai būtinybė kiekvienam UX / UI dizaineriui.