Kai nepakanka žodžių, pasitelkiame spalvas!
Ar kada susimastėte kaip spalvos veikia jūsų klientus ar jus pačius? Ar jos parenkamos atsitiktinai, o gal kažkur slypi žinutė?
Spalvų komunikacija dizaino ir rinkodaros lauke žinoma ir ja disponuojama seniai. Gal todėl didžiosios dalies įmonių interneto svetainių yra mėlynos – juk norima sukurti patikimumo ir profesionalumo įspūdį, o Call to action mygtukai dažnai spalvinami raudonai. Juk raudona – veiksmo, aistros, padrąsinimo spalva – puikiausias indikatorius veikti. Akcijinės prekės žymimos oranžine spalva taip pat ne be reikalo. Ši spalva siejama su entuziazmu, žaismingumu – ar gi tai ne puikus akstinas pirkti? O dar kuomet ir kaina gera… Žinoma, pati akcijų oranžine kaina kultūra įnešė ir dar vieną reikšmę pačiai spalvai – vartotojui oranžinė spalva kuria paprastumo, pigumo jausmą. Suprantate apie ką aš?
Ar kada susimastėte kaip spalvos veikia jūsų klientus ar jus pačius? Ar jos parenkamos atsitiktinai, o gal kažkur slypi žinutė?
Spalvų komunikacija dizaino ir rinkodaros lauke žinoma ir ja disponuojama seniai. Gal todėl didžiosios dalies įmonių interneto svetainių yra mėlynos – juk norima sukurti patikimumo ir profesionalumo įspūdį, o Call to action mygtukai dažnai spalvinami raudonai. Juk raudona – veiksmo, aistros, padrąsinimo spalva – puikiausias indikatorius veikti. Akcijinės prekės žymimos oranžine spalva taip pat ne be reikalo. Ši spalva siejama su entuziazmu, žaismingumu – ar gi tai ne puikus akstinas pirkti? O dar kuomet ir kaina gera… Žinoma, pati akcijų oranžine kaina kultūra įnešė ir dar vieną reikšmę pačiai spalvai – vartotojui oranžinė spalva kuria paprastumo, pigumo jausmą. Suprantate apie ką aš?