Galvoji apie karjeros pokyčius? Patikrink atviras pozicijas 🙌

Kaip tinkamai parinkti raktažodžiai padidina jūsų svetainės konversijas?

Gerai parinkti raktažodžiai – sėkmingos SEO strategijos pagrindas. Jie ne tik padeda pasiekti didesnį srautą į jūsų svetainę, bet ir padidina konversijos galimybes – formos užpildymo, skambučių ar prekės įsigijimo.

Noriu! Nuo ko pradėti?

  • Pradedame nuo esmės – savo tikslinės auditorijos apibrėžimo. Derėtų aiškiai įsivardinti, kam skirta jūsų svetainė ir kokie yra jos arba jūsų tikslai. Toliau analizuojame vartotojo kelionę svetainėje, numatant kurios vietos bus svarbiausios – kategorijos, informaciniai puslapiai ir t.t. Tai padės nustatyti, kokie gi žodžiai ir frazės jums yra esminiai.
  • Atlikti rinkos tyrimą. Svarbu apžvelgti ir įvertinti konkurencinę aplinką – kaip konkurentai pateikia ir apibūdina panašias paslaugas ar prekes, kokiuose kanaluose produktai/paslaugos reklamuojami. Taip patobulinsite gerąsias praktikas ir išsiskirsite iš konkurentų unikaliau pateiktomis prekėmis/paslaugomis.
  • Atlikti raktažodžių tyrimą. Tam pasitelkite Google Keyword Planner, Semrush, Moz įrankius. Šios priemonės padės sužinoti, kokie žodžiai ir frazės yra populiariausi ir konkurencingiausi jūsų tikslinėje auditorijoje. Jų pagalba matysite pasirinktų raktažodžių mėnesinius paieškų kiekius, jų pokyčius laiko intervalais ir nesunkiai identifikuosite kitus panašius raktinius žodžius, apie kuriuos galbūt dar nepagalvojote.
  • Atsižvelgti į vartotojų elgseną. Svarbu atkreipti dėmesį, kokias frazes vartotojai naudoja paieškos sistemose, kokie terminai pasirenkami dažniausiai. Tai padės sukurti lengvai randamą ir vartotojui suprantamą turinį. Žinoma, kai kuriais atvejais populiausi terminai gali būti pernelyg konkurencingi. Tokiu atveju keičiame strategiją ir pasirenkame didesnį kiekį, bet mažiau konkurencingų raktažodžių ir fokusuojamės į juos – taip rezultatų pasieksite lengviau ir greičiau.
  • Susikuriame atrinktų raktažodžių sąrašą ir imamės jį integruoti į svetainę. Ruošdami paslaugų, kategorijų ar pačių produktų aprašymus, panaudojame raktažodžius iš šio sąrašo ir pereiname prie turinio kūrimo dalies.

Ir dar – SVARBU!

Gerai parengtas raktažodžių tyrimas svarbus ne tik SEO, bet ir visos svetainės kokybei, efektyvumui ir jos lankytojų patogumui. Tinkami raktažodžiai leidžia lankytojams lengviau surasti aktualią informaciją ir taip pageriną naudotojo patirtį. 

Beje, Google deklaruoja, kad reitinguojant svetainę į šį punktą taip pat atsižvelgiama, kaip į poziciją lemiantį faktorių. Ar jau imatės veiksmų?

Tikime, kad viską galėtumėte pasidaryti patys, bet dažnai tam pritrūksta rankų. O mes jų turime. Brūkštelkite mums ir kažką sugalvosime!

Adomas Raguckas Marketingo projektų vadovas
Pasidalink su draugais:

Atnaujinkite savo verslą naudodami pažangiausius IT sprendimus

Su mūsų draugiška ir kompetentinga komanda jums daugiau niekada nereikės jaudintis dėl techninių problemų. Leiskite mums padėti jums išnaudoti visas jūsų verslo galimybes.